چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر در خوزستان| وزش باد شدید طی ۵ روز آینده در نیمه شرقی کشور (۲۴ تیرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۷۰۸۲
  • ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر در خوزستان| وزش باد شدید طی ۵ روز آینده در نیمه شرقی کشور (۲۴ تیرماه ۱۴۰۱)
سازمان هواشناسی با اعلام هشدار نسبت به افزایش محسوس دما در برخی از مناطق کشور، از وزش باد شدید طی پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی تازه‌ترین وضعیت جوی کشور را برای امروز ۲۴ تیر و روز‌های آتی اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده در شرق کشور تداوم باد‌های ۱۲۰ روزه همراه با گردوخاک به ویژه در منطقه زابل پیش‌بینی شده است. در عین حال در این پنج روز در برخ از مناطق از استان‌های غرب، جنوب‌غرب، جنوب و مرکز کشور، پدیده گردو غبار رخ خواهد داد.

نقشینه ادامه داد: امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، برای نقاطی از هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق پراکنده و وزش باد موقت پیش‌بینی شده است. یکشنبه و دوشنبه این شرایط تشدید خواهد شد.

وی توضیح داد: در پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور پدیده قابل توجهی رخ نمی‌دهد. شرق دریای عمان، ابری، مواج و رگبار و رعدوبرق دارد. امروز نیز دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با استقرار توده هوای گرم و شرجی روی استان خوزستان، بیشینه دمای اهواز امروز به ۴۸ درجه برسد و یکشنبه و دوشنبه وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر پیش‌بینی شده است.

نقشینه ادامه داد: با حاکمیت پرفشار جو حاره‌ای افزایش محسوس دما فردا و پس‌فردا برای استان اردبیل پیش‌بینی شده است. احتمال گرمازدگی و افزایش مصرف حامل‌های انرژی وجود دارد.

وی توصیه کرد: مردم در مناطقی که افزایش دما دارند از تردد‌های غیرضروری در ساعات گرم خودداری کنند و از عینک و کلاه در هنگام تردد در فضای باز استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->